Måndag igen!!

Så avr det Måndag igen och åter på jobbet! Nästa helg blir go, då jobbar jag till kl 13 på ´Fredagen och ledig på måndagen!!! GÖTT!!!
Sen skulle jag vilja dissa K-bladet idag. Inte ett ljud om Bra vibrationer från Lördagen. >Det är illa mycket illa. Det var likadant efter Timbaktu var här, inte ett ord om det efteråt. Jag tycker man skulle ha en stor bild och skriva vad duktiga och bra de var, men inte K.bladet, nej de lägger all sin energi på allt annat ointressant....

Jag skulle vilja hylla fröknarna på förskolan där mina pojkar går. De är så underbara och ställer upp för oss.  TACK TACK det uppskattas verkligen!!!

Ja nej men kanske man ska börja jobba hihi!

kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0