Kallt kallt hy hy!!

Att det inte blir lite kallare.... Jag fryser som en galen gris. Det är skitkallt här på jobbet, det drar i alla hörnor så man huttrar, HY!!

Önskar jag vore hemma nu, det är ju mycket som måste göras sär, jag har tex en ganska STOR hög med tvätt som ska sorteras men man får väl ta det nästa vecka när man är ledig lite igen hehe!! Jag längtar till jag inte ska jobba fullt !!!!

Om fyra minuter är min lunch slut så jäkla tråkigt. Jag fattar ine att den lilla timmen man har går över som om det vore en 5 minuters lunch.... Är det sen klockan 17 så går den timmen sååå låååångsamt...... Det måste vara nåt fel på systemet, någon sitter och bestämmer att lunchen ska gå fort hahaha, känner mig lite flummig idag!

Vi ses senare

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0