IQ badboll????

Såå nu känns allt bättre. JAg är hemma och mätt haha!!

Jag har så mycket inom mig som jag vill skriva, men jag kan inte. Det är ju en överrasknig ju... Kan inte avslöja, men det känns jobbigt att vänta enda till feb.... Men jag berättar sinom tid.....
Hade jag bara vetat säkert att Henke inte läser detta så, men jag tror han läser lite i smyg så jag tar inga chanser haha!!

Idag mina vänner så är det Desperate Housewifes!!!!! Idag är det Tisdag upplyste min kära vän Carro mig om just haha!!
Jag har nyss fått veta av Carro att man kan göra IQ test på illustrerad vetenskaps hemsida!!! Tänkte jag skulle göra det nu!!

ses
pusspuss


Kommentarer
Postat av: Sabina

men nu är jag hemma igen :) ses på fredag!! Puss

2008-12-02 @ 22:09:10
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0