Imorgon händer DET!!!

Hur känns det nu dagen före??? Tja vad ska jag säga... Det är väl bara lite pirrigt nu när jag vet att vi ska NÅGONSTANS.... Men jag vet ju inte var än... Det får jag veta imorgonbitti... Annars känns det inte så mycket. Jag vet ju att livet inte ändras över natten bara för man fyller men man vet ju aldrig hehe!!!

Så nu när ni vet att jag ska iväg imorgon och vet inte riktigt när jag kommer hem så förstår ni ju att jag inte kan blogga.... Om jag inte hittar en data nånstans för då lovar jag skicka en hälsning var jag än är!!!

Det har varit ganska häktiskt dessa dagarna, det ska skrivas julkort(i tid!!!) julklapparna ska fixas och fröknaran på förskolan ska ju ha en lite julklapp! Det blev en mycket liten, men det är väl tanken som räknas haha! Kom ju på när jag skulle köpa det att det blir ju dubbelt så dyrt, det är ju TVÅ avdelningar med fröknar detta året haha!! Mend et löste sig som sagt TANKEN SOM RÄKNAS hihihi!!!

Jag har varit och klippt mig idag! HELNÖJD är jag, men det kan ju inte bli nåt annat när världens snällaste Linda ställer upp( fast det är i sista minuten....). TACK TACK!!!  Jag fick välja på att klippa mig eller barnen....hihihi jag valde mig själv... lite ego men det är ju jag som fyller år imorgon så jag tyckte det var jag värd hihi!!

Nej hör de ni ni!!!
Nu ska jag plocka undan lite och packa, sen ska jag slita gitarren från Henrik som spelar gituarhero HAHA! Och sen är det sägen, tidig morgon har jag hört hehe!

Ha det riktigt bra så hörs vi när vi hörs hihi!

pusspuss

Älskade vännen!! Jag tänker på dig och du vet att det kommer fixa sig! Du har ju en underbar man som finns vid din sida, tänk så lyckligt lottad du är!! Så ta tjuren vid hornen och fighta tillbaka!! Puss puss

Kommentarer
Postat av: Sabina

Har ni fått guitarhero nu? jag ska fan bosätta mig hos er.kan dela rum med albin :) haha puss

2008-12-17 @ 22:14:10
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0