Hemma HYYY

Hej!! Nu är jag äntligen hemma från en mycket kall resa hem med tåg! Har varit i Köpenhamn och kollat på den där utställningen! Såå intressant, men inte äckligt. Det var precis som om det var dockor från skolan, och skelettet Åke från Ika i rutan hahaha!! Nej men det var verkligen inte så farligt. Man uppfattade inte det alls läbbigt, tvärtom, det var väldigt kul att se hur man ser ut!! Sen var vi en sväng på ströget i julstressen, Herregud vad glad jag är att jag inte bor i storstaden! Det var ju så stimmigt och jobbigt, inte en lugn stund. JAg fattar varför man kallar vår lilla by för landet!!!

Så var det jobbedag imorgon! Barar till att packa och greja så man inte kommer försent haha!

TACK FÖR EN UNDERBAR DAG I KÖPENHAMN!!!

see you!

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0