GOTT NYTT ÅR!!

Jaha då var det snart ett nytt år. Vad har då hänt?
Förra nyår var vi hos Fia och Thomas. I år ska vi till Linda och Henke. Sen rullade det på. Jag va hemma och var mammaledig. En underbar tid hade jag med mina älsklingar. Sen kom sommaren då åkte vi på husvagnssemester till öland. Jätte härligt. Så kom hösten och det var dags att börja jobba. Men bara 50 %. Så två och en halv dag i veckan jobba jag. Inskolningen med Ludvig var ju oxå, den gick till slut bra, men det var kämpigt! Så var det vinter igen och det var dax för jul. I mycket stora drag så var det vårt år! Nu är det dax för ett nytt härligt år!! Med en massa spännande nya saker, förhoppningsvis bara goda haha!

Så jag önskar er alla ett riktigt gott nytt år!! Så ses vi nästa år!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0