En mycket sorgsen kväll:(

Så var lussekaterna bakade!!! GOda blev de nog iallafall, fast vi råkade ha lite mycket mjöl!! Nu har jag precis kokat lite ägg och ska göra lite goda räkmackor till oss. Lite fredagsmys måste man ju ha!!!
Henke var ute och skulle sätta på däcken på bilen....(lite sent, men bättre sent än aldrig haha!!) Jaha så har bulten fastnat så han får inte väck den från däcket. Den sitter stenhårt.... Tusan man kan ju inte köra med 3 vinterdäck och ett sommardäck haha! Ja men jag är inte förvånad, varför ska det inte gå ännu mer pengar såhär till jul, det är ju klart det måste. Vi har ju så gott om det......................

Sen skulle jag vilja rikta några ord till en vän som förlorat sin pappa idag. Jag tänker på dig och hela familjen. Jag önskar jag kunde göra nåt, men tyvärr.... Det enda ni kan göra är att ta hand om varandra, det hade K velat. Öppna dig och visa vad du känner så ordnar allt sig i slutändan, för det finaste man har är familj och vänner, och jag vet att din familj ställer upp i vått och torrt!! STOR KRAM till dig!!!!

Okej efter det gripande ögonblicket med tårar långt upp i ögonen så avslutar jag denna kväll. Ska nu gå och tända ett ljus för K och hela hans familj!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0