Efterlysning på .......

Ojoj vilken skillnad det är idag jämfört med igår. Duktigt mycket lugnare idag! Men det kan ju vara skönt ibland! Och ett litet inlägg DRYG;DRYG, DRYG, DRYG!!!!!! Ok skönt att få ut det...

Jag har bara en sak i huvudet, det är den där överraskningen till Henke. Men jag kan inte få ut det till er. Jag kan bara säga att jag är nervös..... men mer än så går tyvärr inte. Jag är nervös att det .....hm...... inte ska funka som det ska!!!  Men det är bara att ge sig hän och vänta och vänta och vänta...... SHIT vad jobbigt!

Var inne och läste Charlotte Perrellis blogg. Den var rätt kul. Det roligaste var bilderna från Lördagens uppträde! Det var riktigt kul, Alla var ju såååå bra och duktiga! Gå in och kolla läget!!

Blev lite nyfiken nu... Mamma och mormor är i stan och shoppar julklappar hihihi! Det är alltid lika spännande; Det bor ett barn i oss alla haha!!

Och förresten, har ni spanat in julkalendern??? HALLÅÅÅÅÅÅÅÅ.... Den verkar SKITKASS! Hur i hela världen ska man kunna få julro med denna fruktansvärda stimmiga och hemska kalender.... Nej, tacka vet jag trolltider och Toffelhjältarna! Det var riktiga grejor det!  JAg tror det var från toffelhjältarna som det bodde en flicka på en vind och hon sjöng en sån underbar låt. Men jag kan inte hitta den nånstans, den gick typ: Tänk på allt som händer, tänk vad tiden hjärtat vänder.....
Kommer inte ihåg mer, men melodin är i huvudet... Vet ni var man kan hitta den om ni fattar vad jag menar haha, så säg!!!! Jag skulle kunna göra vad som helst för att hitta den!!!

Nej vi ses
måste nog jobba lite hihi!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0