DH ikväll jippiii!!!

Snart ska man hem, sååå skönt!!
Jag var inne och kollade mina pengar, men vad tusan jag har inte fått nåt från kassan.... Jag hatar sånt, när det inte funkar, nu tar det ju ännu längre tid... Bara jag inte behöver vänta så länge som Ina fick vänta på sina a-kasse pengar... sådär en 10 veckor... Då är det ju redan en utbetalning till haha! SKITSYSTEM!!!

Ikväll är det DH!!! Jippiii. Jag behöver det ikväll. Henke var jättetrött sa han så han lär väl somna innan 9 så jag har hela tv för mig själv hihii!!
Så den ständiga frågan! Vad ska vi äta ikväll? Vet inte bestäm du! Nej säg du jag kommer inte på nåt....
Så kan man hålla på i evigheter, jag blir så trött!!! Det bli in i affären och köpa nåt snabbt och lätt. För vi behöver ju handla där hemma och det orkade inte Henke idag........

så dax att avsluta dagen!

ses
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Carro

Vill inte göra dig besviken men det är måndag idag vännen, alltså inget DH ikväll!

2008-12-01 @ 18:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0