DET SUGER!!

Jag är sååå trött... Vet inte varför men det är väl julen som satt sina spår. Imorgon ska jag jobba....
Det är Inas sista dag:(
Det kommer verkligen bli jättetomt efter henne....  Jag kommer sakna dig...

Så det är ju snart nyår. Ett nytt år till. 2009.... Herregud jag och Henke har varit gifta i 5 år nu i Januari... Man skulle kunna säga att tiden går. Det känns verkligen inte som 5 år. Det är som igår jag minns den underbaraste festen i mitt liv. Vi fixade ju det som en överraskning. Alla trodde vi skulle ha 25 års fest, men thi fick dem!!! När de kom till festen stod det buss och väntade som körde de till kyrkan!!! SÅÅÅÅ kul det var att gå upp för gången där i kyrkan med alla dessa miner som vi fick, blandat av tårar, skratt och mest en massa leende!!! UNDERBART!!!

Nej nu ska jag betala räkningar DET SUGER!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0