Det är ingen vanlig dag, nej det är.........

Oj oj jag har inte hunnit blogga.... ledsen för det men nu har jag en stund över innan sängen hägrar!!
Igår var vi i Kivik hela dagen så jag kom inte till någon data (de har ju ingen där....)
och när vi kom hem så var det lite städning och julklappsinslagning. Så innan jag visste ordet av var klockan 23... Så då orkade jag inget mer än att se min kära NYBÄDDADE säng!!

Idag har vi varit ute och cyklat i det fina vädret. En jätterunda. Vi började med att cykla ner till byn där vi köpte tollarps senap (sååå god hehe), sen gick jag in på jobbet och fick en julklapp från chefen +  att Ina lånade mina singstar skivor (välkommen in i klubben att äga ett playstation 2 haha!!)  Sen bar det av mot Maxi och där handlade vi lite, stötte på en sjuk Carro ( hoppas du är bättre idag på din födelsedag och allt puss) Sen bar det av mot sibylla där vi åt lite gott hihi.
Efter det cyklade vi hemåt. På vägen tyckte jag att Ludvig såg konstig ut där han satt på Henkes cykel. Han hängde liksom på nåt lustigt sätt. Jag kollade honom och stackars Ludvig han SOV haha!! Han hade somnat på cyklen så vi fick vända hem och lägga honom!!
När vi sen kom hem var det dax att packa inför kvällen då vi har firat jul med Henkes bror och Elin och "charlie" hihi!!
Såå mysigt det var, vi fick julklapp oxå, biocheck OCH barnvakt i samband med det hehe! Vilken jättebra julklapp!!

Så nu ska jag ropa på tomten som ska smyga in och lägga klappar i barnens strumpor och under granen (bara några stycken hihi)

Idag är det ju julafton. Men det är en annan speciell dag oxå. "Det är ingen vanlig dag för det är Carros födelsedag HURRA HURRA HURRA!!! STORT grattis till dig min älskade vän puss!!

Sov gott och GOD JUL!!!!

puss puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack tack vännen. Förkyld o dan e ja men de ska nog gå ändå:-) God Jul.

2008-12-24 @ 09:37:13
Postat av: sabina

hehe tack :)

2008-12-25 @ 19:22:18
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0