Bättre?? Kanske!?

Idag känns det lite bättre, har tänkt mycket, men det är ju inte hundra. Jag har annat att se fram emot, så det sk jag också göra nu. Jag har ju julen, resa(var den nu går det får jag se haha), nyår, och massa annat kul!!! Så jag hoppas det kan dränka alla andra känslor!

Idag ska jag städa lite så Ina kan sova här, vi ska på julbord med jobbet, så hon sover här så är det raka spåret till jobbet imorgon hihi!!  Så behöver hon ju inte tänka på att hon tar ett glas, eller två heller haha!!

Så imorgon är det jobb, sen på Fredag så ska jag förbereda för Lördag. Hoppas nu bara att Henke håller sig frisk, han är ju trots allt karl och förkyld så man vet ju aldrig hehe!!

så vi ses
kram

Finns det en chans? Eller hur är det???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0