ÄNTLIGEN!!!

ÄNTLIGEN!!! Jag har haft väldiga problem att komma in på min blogg sida. Men äntligen har det löst sig haha!!

Så då var julen över. Vi har inte varit hemma nåt alls. Så idag är det helt underbart tt vara bara hemma och inte ska vi åka någonstans på hela dagen. SKÖÖÖNT!!
Eftersom jag inte skrivit på hela julen nästan så ska jag ordna det nu hihi!!

JULAFTON:
Idag fyller ju min kära vän Carro år. Hon fick ett stort Grattis när hon kom på förmiddagen och lämnade lite julklappar till mina pojkar! Hon fick ju oxå en av dem. Det  var en grej som Albin helt själv valt ut. JAg sa till honom att du får välja precis vad du vill att köpa till Carro! Han valde badskum som var formade som en ren och snögubbe tror jag det var och ett hjärta med badpärlor! Hade kanske inte jag valt precis, men det var ju inte från mig heller hehe!!
Sen åkte vi till Anna och Bengt och firade jul med min mamma och syrran. Riktigt mysigt var det och mycket mat. JAg var så mätt att jag trodde jag skulle spricka haha! Vi spelade lite spel och Albin var uppe hela tiden tills vi åkte hem vid halv ett tiden. TRÖTTARE barn får man leta efter haha!
Naturligtvis kom ju tomten! Ludvig var helt i extas och Albin likaså. HAn var väldigt inspekterande. HAn synade honom från topp till tå, och ser man p han upptäckte att tomten hade en tatuering i nacken hahaha!!!! Så ni alla vet nu att tomte har tatueringar och det vill nu Albin oxå ha hehe!
Min söta syster som kan vara väldigt snurrig iblan vänder sig om och tar sin kamra och säger: "Så, nu vill jag ha barn med tomten". Jag skrattade så mycket att tårarna rann. Det gjorde nog tomten oxå!! Söta syrran skulle ju säga att nu vill jag ha foto med barnen och tomten. Men oj vad hon slant på orden hahahahaha!!

JULDAGEN:
Idag var det lugnt fram till 11, då packade vi ihop och åkte till Henkes morföräldrar. Lite fika där och sen bar det av mot mamma, där skulle barnen sova för att vi skulle på lite fest.
Vi kom till festen och det var fullt ös redan vid 8. Vid halv ett gick vi hem för det var tidig dag dagen efter! TACK för en trevlig kväll Nicklas och Emma!!!

ANNANDAGEN: 
Jag vaknade vid 10 då svärmor kom med lite saker. Sen hade jag jobb med att väcka min Henrik som inte mådde såå värst bra haha! Men det var bara att upp in i duschen och köra ner till Kivik där vi ytterligare en gång fick julmat. Men det var gott och framförallt TREVLIGT!!!
Sen kom vi hem vid 19 tiden och bara slappade, och det har jag gjort sen dess hahaha!!

Känns som jag skrivit en hel uppsats nu men så blir det när inte allt funkar hehe!

Tar en paus nu.
ses  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0