ÄLSKADE VÄNNER PUSS PUSS PÅ ER!!

ÅHHHH mina älskade vänner!!! Tack så hjärtligt mycket för igår. Det var en underbar överraskning ni bjöd på!! Jag blev verkligen JÄTTE glad för ni kom och var där för min skull!!!
Jag trodde vi skulle till Linda och Henke på glöggkväll, jo glöggkväll blev det ju, men när vi kom så kom även Carro Petra och Jesper. Sen kom farmor och farfar och hämtade barnen och sen kom kajsa och David. Jag kan inte beskriva hur mycket det värmde i hjärtat att känna att ni var där allihop! TACK TACK!!! PUSS

Ses igen, nu kom mina änglar hem
puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja hade jätte skoj igår! Tack för att du finns <3

2008-12-21 @ 12:38:16
Postat av: Petra

Kanon trevligt hade vi oxå =)

2008-12-21 @ 18:27:57
Postat av: Sabina

vi vill se camilla blogga !!

2008-12-23 @ 11:10:01
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0